Telefon: 554 713 760, 554 725 797
mob.: 724 179 600
E-mail: podatelna@obecvalsov.cz
(Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál)
Síť kontaktních míst pro občany s veřejnou správou
Pracoviště Czech POINT na Obecním úřadě ve Valšově vydává ověřené výpisy z informačních systémů veřejné správy, přijímá podání dle živnostenského zákona a umožňuje registraci v Modulu autovraky ISOH.
Co dostanete:
Co potřebujete:
Kolik to bude stát na místě: 100 Kč/1. stránka, 50 Kč/další stránky
Co dostanete:
Co potřebujete:
Kolik to bude stát na místě: 100 Kč/1. stránka, 50 Kč/další stránky
Co dostanete:
Co potřebujete:
Kolik to bude stát na místě: 50 Kč v hotovosti za výpis.
Zmocněnec musí předložit úředně ověřenou plnou moc žadatele. Výpis lze vydat cizincům, kteří mají povolení k dlouhodobému nebo trvalému pobytu a mají přiděleno rodné číslo.
Co dostanete:
Co potřebujete:
Kolik to bude stát na místě: 100 Kč/1. stránka, 50 Kč/další stránky
Cizincům může být vydán výpis, pouze pokud mají přidělené rodné číslo. Zmocněnec musí předložit úředně ověřenou plnou moc žadatele.
Co dostanete:
Co potřebujete:
Kolik to bude stát na místě: 100 Kč/1. stránka, 50 Kč/další stránky
Co dostanete:
Co potřebujete:
Kolik to bude stát na místě: 100 Kč/1. stránka, 50 Kč/další stránky
Co dostanete:
Co potřebujete:
Kolik to bude stát na místě: 100 Kč/1. stránka, 50 Kč/další stránky
Podání lze obecnímu živnostenskému úřadu učinit prostřednictvím kontaktního místa veřejné správy, které přijaté podání neprodleně doručí obecnímu živnostenskému úřadu, který si podatel zvolí. Pokud si podatel obecní živnostenský úřad nezvolí, doručí se podání obecnímu živnostenskému úřadu příslušnému podle místa podání.
Lze uskutečnit předložením vyplněného formuláře registru živnostenského podnikání
Vzor - viz www.komora.cz
Kontrola totožnosti žadatele na základě platného dokladu totožnosti (např. občanský průkaz, cestovní pas)
Nutno předložit přidělené číslo identifikačního tiketu – registrační číslo - získané z vyplněného formuláře na webu www.komora.cz
Kontrola totožnosti žadatele na základě platného dokladu totožnosti (např. občanský průkaz, cestovní pas)
Ohlášení první živnosti: 1 050 Kč
Žádost o koncesi při vstupu do živnostenského podnikání: 1 050 Kč
Další ohlášení živnosti: 550 Kč
Další žádost o koncesi: 550 Kč
Žádost o změnu rozsahu existující koncese (tj. žádost o změnu rozhodnutí o udělení koncese): 550 Kč
Žádost o schválení odpovědného zástupce pro koncesovanou živnost: 550 Kč
Ohlášení změny pro fyzické osoby: 150 Kč
Ohlášení změny pro právnické osoby: 150 Kč
Další úkony: 50 Kč
Všechny správní poplatky se platí na místě v hotovosti.
Elektronické úkony a autorizovaná konverze dokumentů
Dne 1.7.2009 nabývá účinnost zákon č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů.
zákony č. 300/2008 Sb., č. 301/2008 Sb., a zákon č. 500/2004 Sb., správní řád v platném znění přiznaly dokumentu v elektronické podobě stejnou právní úroveň jako originálnímu listinnému dokumentu. Jedná se o obdobu současného ověřování dokumentů potvrzením na listinné kopii původního dokumentu tzv. vidimaci.Autorizovaná konverze převede původní dokument v listinné podobě do elektronického formátu PDF 1.7 a vyšší. Elektronickým podpisem a časovým razítkem stvrdí úředník provádějící konverzi ( tzv. ověření) totožnost elektronického dokumentu s jeho papírovým originálem.
Při použití Modulu „Úschovna“ je konvertovaný dokument uložen přímo do Modulu „Úschovna“ a je vytisknut identifikátor , který pracovník předá žadateli. Žadatel použije identifikátor k vyzvednutí konvertovaného dokumentu na webovém rozhraní Modulu „Úschovna“ . Dokument bude v „Úschovně“ max. 30 dnů.
Vstup v listinné podobě nesmí být ve stavu způsobilém poškodit snímací zařízení nebo ve stavu způsobilém přivodit provedením konverze své poškození.
Není-li dokument v listinné podobě, jde-li o dokument, jehož jedinečnost nelze nahradit konverzí (např. občanský průkaz, zbrojní průkaz, řidičský průkaz,průkaz o povolení k pobytu pro cizince, rybářský průkaz, lovecký lístek, geometrický plán, rysy a technické kresby, jsou-li v dokumentu změny, doplňky, vsuvky nebo škrty, které by mohly zeslabit jeho věrohodnost, není-li z dokumentu v listinné podobě patrné, zda se jedná o prvopis, vidimovaný dokument, opis nebo kopii pořízenou ze spisu, nebo stejnopis písemného vyhotovení rozhodnutí anebo výroku rozhodnutí vydaného podle jiného právního předpisu, je-li dokument v listinné podobě opatřen plastickým textem nebo otiskem plastického razítka, v případě provedení konverze na žádost, nebyl-li dokument obsažený v datové zprávě podepsán uznávaným elektronickým podpisem nebo označen uznávanou elektronickou značkou, toho kdo dokument vytvořil. (https://www.datoveschranky.info)
Žadatel může předložit elektronický dokument ke konverzi
V případě požadovaného načtení z Modulu „Úschovna“ předá žadatel pracovníkovi Czech Point vytištěný identifikátor dokumentu ke konverzi. Dokument ke konverzi musí být v elektronickém formátu PDF 1.3 a vyšší nebo PDF/A. Autorizovanou konverzi do listinné podoby provede pracovník provádějící konverzi vytištěním dokumentu a ověřovací doložky, kterou pevně spojí s výstupem konverze. Před konverzí dojde k ověření pravosti elektronického dokumentu. V načteném dokumentu se musí zkontrolovat platnost elektronického podpisu a v případě, že dokument obsahuje i časové razítko, tak i platnost časového razítka.
Převod z datové do listinné podoby, max. A4
Převod z listinné do datové podoby: